candynyan

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Candy Nyan - 18 februari 2014 11:48

Hayyo! :D 

Idag ska jag åka till Lund   (<--- Varför ska jag alltid hitta weird- smileys? .-.) fast jag borde nog inte göra en bränd smiley för det ska bli apa-kul c: [Hoppas jag] ^^ Vi ska gå till ett ställe som heter 'Kulturen', nice va? :D Förutom det ska jag typ.. Rolla och spela minecraft och... Kanske spela Dota 2...

I DON'T KNOW, K?

Men ska iaf skriva här på bloggen vad jag gjorde ^^

Och typ titta på Frost IGEN xD

Anywaaaay... Gissa vad jag gör?

Spelar tfm för har så rysligt tråkigt :D

Så öh... Juste ska ladda ner Paranoiac (stav xD) tror jag :'D

Så kommer antagligen dö av en hjärtattack och detta kan bli ert sista minne av mig :O

Jag HAAR ju spelat både 

 

och

  (mad father)

Men I donno... INGENTING HAR JAGAT MIG LIKE IN PARANOIAC (STAV) ;_;

Meneh... Ja xD

 

XOXO CandyNyan

 

[Forever Alone på en kärleks bana på trans btw ;_; satte mig hos någon men hon bara bitch-slapade sitt öga och svarade mig inte och alla pratade franska xD så jag gick och satte mig själv c:]

 

 

NU, XOXO CANDYNYAN

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej ^^ Det är jag som äger bloggen o.o Ehmr.. Ja.. Välkommen xD

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om RPG spel? c':
 AWSOME!! :D (Me: JAG VET :3)
 För läskiga för mig :c (Me: Daawn :c *huggs*)
 Tråkiga -.- (Me: O.O)
 Inte min typ av spel (Me: Ok)
 Gillar vissa x) (Me: *high five*)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards