candynyan

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Candy Nyan - 21 februari 2014 16:00

Som rubriken säger har jag klarar Paranoiac och fått den bra endingen! :3 

Det var verkligen kul att spela och rekomenderar STARK! :D

  Höhö ;3;

Har funderat på att ladda ner The Crooked Man but I donno owo

Jag ska rida idag btw x3

JIIIIIHAAAAHH!!!! 

Nej men nej men xD

Och rolla, duh ;_;

Och vara inne på mugglis, DUH.

Och spela trans, djuh.

Och... Venne XD Jo:

KOLLA PÅ TLOU LIKE OMY [Översätt; OMS= O MY YES] ofc jag ska c':

Nåjah... Ses sen, måste för jah, kan inte blogga hela dan x) ELLER KAN JAG? Nä det kan jag inte :D


XOXO CandyNyan


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej ^^ Det är jag som äger bloggen o.o Ehmr.. Ja.. Välkommen xD

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om RPG spel? c':
 AWSOME!! :D (Me: JAG VET :3)
 För läskiga för mig :c (Me: Daawn :c *huggs*)
 Tråkiga -.- (Me: O.O)
 Inte min typ av spel (Me: Ok)
 Gillar vissa x) (Me: *high five*)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards